Railay Beach
2010-03-23 / Thailand

Har den senaste veckan varit på Railay Beach i Krabiprovinsen. Ett av de bästa ställena hittils i min mening. Många skulle kanske tröttna och tycka att det inte finns något att göra, och nej det finns inte så mycket att roa sig med förutom att prata med alla sköna rastathailändare, kolla på thaiboxning, dricka öl, klättra eller helt enkelt bara bada eller läsa en bra bok.







Nu har jag dock begett mig vidare till Patong, väster om Phuket. Har hittat ett riktigt bra boende för bara 50 kronor natten. Har levt lite över mina tillgångar har jag räknat ut och från och med nu ska jag spara lite på kosingarna.

Kommentarer



Anonym

SWEEEEET

2010-03-23 @ 12:04:20
http://takesometime.blogg.se/
Bobby

Ooh yeah! Railey beach var helt galet magiskt. Var där i två veckor för ett år sen. Tog dig och klättrade till lagunen som fanns på ön? Det var verkligen en utmaning, men sååå rewarding. Många fina stränder runt där och massa härliga öar.

2010-04-11 @ 13:47:56
http://brunkiwi.wordpress.com
Din kommentar

Namn

URL


Trackback