Phuket Town
2010-03-30 / Thailand

Åkte från Railay Beach till Patong Beach där jag träffade Anton, Adam och Johannes. Sen kom även Matilda, Sanna, Malin och Filip och vi blev lite av ett Linkancrew!

Ingen pingpongshow dock..

Nu sitter jag i Phuket Town och ska snart iväg och spela pingis med en thailänska och hennes bror, här får man fixa pingpongshow på egen hand..

Imorgon ska jag försöka ta mig till Chaiya, där finns ett tempel som man kan bo i under 10 dagar. Ska bli riktigt spännande att lära sig meditera och hitta mitt inre jag. Känns ju passande eftersom jag måste söka högskolor innan den 15:e. Får hoppas att jag kan meditera mig fram till ett bra beslut :)

Jag kommer med andra ord vara "AFK" ett bra tag, hörs om knapt 2 veckor igen då!

Kommentarer



Katarina

När är du "BTK" ??

Det har väl gått 10 dagar nu, alla väntar på nästa inlägg!

Kramar, sköt om dig!



2010-04-09 @ 11:10:01
Bobby

Låter som du har en riktigt grym resa. Massa grymma bilder! Gillar dem skarpt. Ser fram emot din bloggpost om det där templet/klostret, det lät oerhört intressant.

2010-04-11 @ 13:44:24
http://brunkiwi.wordpress.com
Din kommentar

Namn

URL


Trackback