Har jag varit har forut?
2010-03-07 / Thailand

Okej, nu ar jag i Thailand. Jag bor i en bungalow med egen toalett och dubbelsang for 60 kronor natten. Lite dyrt kan jag tycka men jag orkar inte flytta mina grejer. Det finns inget tradlast internet vilket jag blivit bortskamd med pa de flesta stallena i Malaysia. Man kan heller inte spola pa toaletten utan man far halla ner en hink med vatten, lyx!

Mina forsta intryck av Koh Lanta ar inte jattebra. Jag bor pa "Long Beach", vilket verkligen ar en lang strand. Vagorna ar for hoga och maten kostar uppemot 20 spann! Jag at ju for max 10 i Malaysia. Men i och med att det i stort sett bara ar turister pa stranden blir ju matpriserna hoga. Det kanns lite som att jag redan sett exakt samma saker.. Jag ar inte trott pa strander men jag vill till det klarbla vattnet dar man ser botten och kan snorkla!

Men jag lever och har det bra...

Kommentarer



naida

haha va du är kräsen då;) åk tillbaka!:D

2010-03-07 @ 12:57:41
http://naidacizmic.blogg.se/
Robin

Update!!



Nu gar jag in och kollar varannan dag och inget hander?

Kom igen 5min / dag pallar du.



Gor mig inte besviken en gang till, da far du stryk!! ;)

2010-03-12 @ 08:08:17
http://robinone.blogg.se/
Rickard

Det där med toan låter lite som cypern!

2010-03-17 @ 08:50:24
Din kommentar

Namn

URL


Trackback