Full Moon Party!
2010-03-02 / Malaysia

Igår var jag på ett "Full Moon Party", notera citationstecknen. Man åkte ut till en liten ö med en 40 meter lång strand dit det kanske kom max 50 pers och säkert 25 av dem var svenskar. Trevlig kväll, trevligt folk, trevlig liten ö. Men ja, Full Moon Party.. njae snarare "chillhäng-på-en-liten-strand-i-månskenet"-party.

Om en timme lämnar jag Langkawi efter elva nätter (!) här. Hade planerat runt fem. Men jag träffade bra folk och bodde billigt så det blev lite längre än planerat. Och nu ska jag faktiskt tillbaka till Penang, där jag var för snart en månad sen. Anledningen till detta är att jag bara får 15 dagars visum till Thailand om jag åker dit med båt, vilket jag har planerat. På Penang kan man lagligt skaffa ett längre visum mot en smärre kostnad. I och med att jag ska genom hela Thailand känns det värt ta två dagar och åka tillbaka till Penang, se det jag missade förra gången, och sen åka över till Thailand, antagligen Koh Lanta. Och jag kan stanna två månader istället för 2 veckor.

Hörs då!

Kommentarer



Ulvan

Neeeeeejjjjj!!!!!!! Inte 2 hela månader till!! Du har varit borta från oss alldeles för länge redan!!



Nej det är riktigt skönt att du trivs på din resa genom världen eller i alla fall Asien ;). Fortsätt nu ha det riktigt grymt det är alltid lika spänande att läsa om dina bravader! Vi ses när vi ses!!

2010-03-02 @ 19:28:02
Elin F

Ses i Kho lanta då hoppas jag :D , mitt plan lyfter imorgon kväll :) . sjukt kul att läsa din blogg förresten, vilket äventyr du gör, häftigt! grymt imponerad:D



2010-03-02 @ 22:53:59
Din kommentar

Namn

URL


Trackback