Less is more
2010-01-05 / Inför resan

Folk kanske kan tycka att bloggen är ful och tråkig. Jag har försökt göra den lite fantasifull och mer reseinspirerad men det blir inget bra. Därför håller jag mig till det enkla. Förhoppningen är att mycket bilder ska liva upp det hela. Men jag har tänkt till lite angående det reseinspirerade. Det hela sitter i "rubriken" längst upp på sidan. Där kommer jag skriva exakt vart jag befinner mig och klickar du där får du fram en karta! Awesome! Trycker ni på mitt namn kommer ni tillbaka till bloggens startsida. Hur coolt som helst..

Nu är det för övrigt bara 3 veckor kvar tills jag åker! Peace out!


Kommentarer



Anton

Peace out bitch! Smart grej det där med @ linköping, Sweden!!

2010-01-05 @ 09:38:43
http://modebloggarens.blogspot.com
Tove

Jag som satsade på att tracka bloggen, men fan vad coolt det där med @grejen! :D Good job partner! Eeeeh partner lät ju förjävla tråkigt men jag tänkte liksom vi som nu hänger i bloggkretsen liksom, duvet :)

2010-01-07 @ 16:22:33
Din kommentar

Namn

URL


Trackback