Dykcert nästa!
2010-04-20 / Thailand

Från Ko Samui åkte jag vidare till Ko Phangan, mest känd för sina Full Moon Partys. Jag gillade stället betydligt mer än Samui. Betydligt mer avslappnad stämning. Men precis som på Samui stannade jag bara några dagar och på samma strand så jag har inte sett så mycket av öarna. Men vad finns det att se? Träd.. typ.

Nu är jag på Ko Tao som hittils har visat sig vara en riktigt nice ö. Ganska liten och inte så mycket folk såhär under lågsäsongen. Har börjar på en dykskola och ska under de närmaste 4 dagarna ta dykcertifikat. Lägger nog upp lite undervattensbilder så småningom!

Hörs!

Kommentarer



Lento

Det ær kul att læsa din blogg! Om du tycker det ær varmt och långtråkigt så kan jag trøsta dig med att hær uppe i Trømsø i nordnorge dær jag befinner mig ær det fortfarande kallt och snøigt. Låter trots allt som att du har det ganska bra, du har fått se mycket men det ær klart att man blir trøtt på tjat och solsken ibland men jag skulle gærna byta med dig ett tag!

Ha det så bra och njut av den fantastiska resan du gør. Den kommer du att minnas hela livet!

2010-04-20 @ 23:49:17
Emma Markestig

hej! kul med snorkling , coolt med alla fiskar i alla olika färger . hoppas du inte tröttnar allt för mycket .hejdå:)

2010-05-03 @ 18:45:45
Din kommentar

Namn

URL


Trackback